Hva kan vi hjelpe deg med?

FAQ

Ofte stilte spørsmål og svar.

Bytte og retur

Hvordan returnerer jeg?

For å returnere en vare, bruk returetiketten som fulgte med i forsendelsen din og fest denne på pakken.

Fyll ut returskjemaet som skal sendes med i returen. Om du ikke har mottatt en av disse, kontakt oss på post@peachtights.no for instruksjoner.

Hvordan gjennomfører jeg et bytte?

For bytte har du to alternativer:

1.. Bestill nytt produkt online: Bestill ønsket produkt på vår nettside umiddelbart og få refundert for returvarer når vi mottar dem. Oppgi eventuell rabattkode fra opprinnelig kjøp på returskjemaet for samme rabatt på ny ordre.

2. Bytte etter retur: Vent med ny bestilling til etter vi har mottatt din retur. Vi sender da ønsket produkt. Vi kan ikke reservere varer eller garantere lagerstatus.

Velg det alternativet som passer deg best.

Hvordan returnerer jeg en ordre betalt med Klarna?

For bytte/refusjon via Klarna: Marker returen i Klarna-appen for å pause fakturaen til vi har behandlet returen.

Ved bytte etter returbehandling: Ikke meld retur i Klarna for direkte bytte. Du får ingen ny faktura ved samme beløp. For lavere beløp, refunderer vi differansen. For høyere beløp, fakturerer vi differansen.

Hvor lang tid tar en retur?

Vi har en behandlingstid på 2-3 uker fra returen er sendt. Du hører fra oss når vi har behandlet returen.

Merk at behandlingstid kan variere ved stor pågang eller forsinkelser i forsendelsen.

Hvor mye koster en retur?

Retur er gratis når det gjelder bytte av vare/størrelse. Ved retur uten bytte, påløper en kostnad på 59 kr som trekkes fra beløpet du har betalt.

Når får jeg beløpet tilbake?

Vi har en behandlingstid på 2-3 uker fra returen er sendt.

Beløpet blir tilbakebetalt på samme betalingsmetode som du brukte på bestillingen din.

Det tar normalt 5-7 virkedager før beløpet/faktura er tilbakebetalt/oppdatert.

Policy for retur

For å være kvalifisert for retur må varen din være i samme stand som du mottok den, ubrukt med etiketter og i originalemballasjen. Du må også ha handlet hos oss ​​direkte.

Vi aksepterer kun retur/bytte i henhold til følgende retningslinjer:

  • Alle returer må være poststemplet innen 180 dager etter levering
  • 14 dagers angrerett/åpent kjøp på varer som er til redusert pris. 
  • Klær må returneres i originale produktposer
  • Kan ikke brukes (kun prøves), vaskes eller legges i tørketrommel
  • Kan ikke ha deodorantmerker
  • Kan ikke ha flekker av noe slag (sminke/selvbruning osv.)
  • Kan ikke ha overdrevet menneske- eller dyrehår
  • Kan ikke ha unormal lukt (parfyme, kroppslukt osv. )
  • Klær kan ikke mangle innhold (innlegg, stropper, knapper osv. )
  • Gjenstander med for mye rynker kan nektes
  • Hygieneprodukter (drikkeflaske, undertøy og sokker) kan ikke returneres

Varer som er ugyldige vil bli sendt tilbake og belastet for frakt på 59kr. 

Bestilling

Kan jeg kansellere min bestilling?

Dersom ordren din ikke er sendt fra oss enda, kan det være en mulighet at vi kan kansellere. Vi kan dog ikke garantere at dette er mulig.

Send en mail til oss, så skal vi prøve å gjøre det vi kan for å hjelpe deg.

Frakt

Vi benytter oss av Posten som normalt har levering på 1-3 virkedager. Merk at levingstiden kan påvirkes av høytid, vær eller andre uforutsette hendelser.

Gratis frakt over 699kr.
Kun 59kr frakt ved bestilling under 699kr.

Hvordan sporer jeg pakken min?

Når vi har pakket ordren din, vil du motta en leveringsbekreftelse med sporingslenke på e-postadressen du oppga ved bestillingen.

Har du ikke mottatt denne anbefaler vi å sjekke søppelpost. Ta kontakt med kundeservice dersom du ikke finner den.

Jeg har ikke mottatt ordrebekreftelse

Om du ikke har mottatt ordrebekreftelse, kan du kontakte oss på mail.

Merk at du må skrive det fulle navnet som ble brukt når du la inn bestillingen.

Pakken min blir sendt i retur, hva gjør jeg?

Kontakt kundeservice og legg ved:
- Ordrenummer og fullt navn
- Adressen som du er registrert på
- Om du ønsker at pakken skal bli sendt ut på nytt eller ikke.

Kunde er selv ansvarlig for å oppgi riktig og fullstendig leveranseinformasjon. Vi kan dessverre ikke stå ansvarlig for pakker som blir feilsendt eller liknende på grunnlag av feil opplysninger i leveranseinformasjonen. Om du oppdager feil informasjon på leveranseinformasjon, kan du kontakte kundeservice. Rettelse av leveranseinformasjon er kun mulig om ordren ikke er pakket eller sendt

Jeg har mottatt feil i bestillingen min

Feil oppstår noen ganger på grunn av den menneskelige faktoren eller andre feil. Selvfølgelig, hvis en feil oppstår, vil vi gjøre vårt beste for å prøve å korrigere det så snart som mulig.

Send oss en mail på Post@peachtights.no som inkluderer:
- Ordrenummer og fullt navn
- Bilde og forklaring av feilen
- Bilde av ordrearket du mottok

Produkter

Hva er forskjell på de sorte tightsene?

Lux Seamless:
Tykk i stoffet, mest scrunch, medium hold, detaljer langs benet og kontur.

High waist:
Medium tykk i stoffet, mye scrunch, medium hold, riller langs benet og kontur.

Deluxe:
Tynn i stoffet, elastisk, liten elegant scrunch som kan justeres etter ønsket effekt, medium hold, ingen kontur.

Sleek Deluxe: Tynn/medium stoff, godt hold, liten elegant scrunch, glatt overflate, ingen detaljer eller kontur.

Classic Deluxe: Tynn/medium stoff, lav/middels hold, uten scrunch eller detaljer.

Pure-fit:
Tynt stoff, lavt hold, uten scrunch, ingen detaljer, V-midje.

Ribbed:
Medium tykkelse, uten scrunch, lav/middels hold, ribbet materiale

Hvilken størrelse burde jeg velge?

Vi anbefaler å gå for den størrelsen du vanligvis bruker. Er du usikker anbefaler vi å se på størrelsesguiden som er plassert under størrelsene samt lese på produktbeskrivelsen.

Hvorfor er det fargeforskjell på varer med samme fargenavn?

Hvis du ønsker et sett som er 100% lik i fargen, må du velge sett fra samme kolleksjon.

For eksempel kan det være en liten fargeforskjell fra Navy Blue Classic Deluxe og Navy Blue Lux Seamless.

Frakt, retur og bytte

Hvordan reklamerer jeg?

Om du har fått et produkt som er feilaktig, eller om produktet er blitt skadet, skal vi selvfølgelig hjelpe deg.

For å melde en reklamasjon, vennligst kontakt vår kundeservice med følgende informasjon:

- Den e-postadressen som ble brukt ved kjøpet
- Ordrenummer
- Kundenavn
- Produktet du reklamerer på
- Bilde med defekt og logo
- Årsak til reklamasjonen

Vårt kundeserviceteam svarer deg så raskt som mulig.

Skader og problemer

Vennligst inspiser bestillingen din ved mottak og kontakt oss umiddelbart hvis varen er defekt, skadet eller hvis du mottar feil vare slik at vi kan vurdere problemet og gjøre det riktig.

Sender du en retur som har en mangel/problem, må dette varsles før retur.